Tumblr_m52uruxdpa1qmze3no1_1280_large
"My ženy, potřebujeme krásu, aby nás muži milovali a hloupost, abychom milovaly my je."
Coco Chanel

Blog není v provozu! Z časových důvodů Affs nepřijímáme a staré nenavštěvujeme. Prázdniny? Kdo ví?

Fitness

Deset důvodu, proč začít hubnout

27. března 2013 v 8:58 | Tereka
1. Cokoliv si na sebe vezmeš, budeš vypadat skvělě.
2. Plavky! Konečně budeš zase milovat pláže a bazény.
3. Těsné oblečení, bude vypadat na tobě sexy.
4. Hubené nohy v skinny džínách.
5. Lidi si přestanou dělat srandu, že jsi tlustá.
6. Když seš hubená nezáleží, jak velká prsa máš.
7. Můžeš konečně ukázat kůži.
8. Nestydíš se před svým klukem.
9. Ušetříš peníze, za utrácení na jídlo z mekáče
10. Budeš šťastná

Z jakého důvodu hubneš ty? Já to asi dělám kvůli všem 10.

B49bbf53263a2cd94cddb53dc7d30311_large

6 důvodů, proč chodit do posilovny

27. března 2013 v 8:46 | Tereka
6 důvodů, proč chodit do fitka. Ještě stále váháš? Tak si tohle přečti.
  1. Seznámíš se s novými lidmi
  2. Donutíš se nejméně hodinu makat
  3. Poradí ti jak správně cvičit, aby si dosáhla cíle
  4. Budeš mít dobrý pocit, že něco pro sebe děláš
  5. Nesedíš doma u počítače
  6. Kvalitní stroje, oproti cvičení doma
Tumblr_mk5vjsq0il1s7tyvyo1_500_large

Fitness: Motivační fotky

21. března 2013 v 14:56 | Tereka
Ještě si nezačala se cvičením a zlepšením stravy? Říkáš si, že ještě do léta máš čas, nebo sis řekla, že ti tloušťka tak nevadí. Pokud nejsi tak pevně rozhodnutá projdi si obrázky a rozhodni se jestli máš vůli tohle dokázat!

1f0eda2d7f2a16f2ac0af5f15e418ca9_large

Motta ke cvičení

19. března 2013 v 20:10 | Tereka
"Bolest je dočastná, Pýcha je navždy"
"Bolest je mé palivo"
"Bolest cítíš dnes,sílu zítra"
"Pokud je to pro vás důležité, najdete cestu, pokud ne, najdete výmluvu"
"Jez abys žila, nežij abys jedla"
Tumblr_lki0hbbydo1qfn9ofo1_500_large

Fit rozvrh

12. září 2012 v 20:01 | Tereka
Nějak jsem se nudila a řekla jsem si, že si při tom svém hubnutí udělám rozvrh a budu se podle něj řídit, tak to zkuste taky, třeba vám plánování pomůže. Nezapomeňte nejít po večeři a na pitný režim!!

Jak zhubnout boky a stehna?

8. září 2012 v 11:43 | Tereka
Hodně holek žen atd. má problémy s boky, a to protože se tam tuk většinou ukládá, někomu to nejde do břicha ale právě do boků a stehen. Já mám právě tenhle problém a tak jsem připravila tenhle článek, který vám poví, jak se toho zbavit.

Cviky?
Boky se dobře schazují vybrační masaži , kolo , kolečkové brusle ,běh , rychlá chuze, posilovaci činky do každe ruky - stat příčně a vytvaře vypady do předy střídavě levou a parvou nohu - do skrčmo...(dobré na zadeček , boky, břísko)

Strava?
Úprava jídelníčku je také důležitá, takže stravu je nutno rozložit 5x denně a po malých porcích.

L-91_large

Rope Skipping

1. září 2012 v 18:57 | Tereka
Znáte Rope Skipping? Ale to vám nevěřím, vždyť je to skákání přes švihadlo! Proč o tom budu psát? Je to opravdu účinný posilovací nástroj, který vás nebudu stát tolik jako návštěvy ve fitku, nebo zakoupení posilovací stroje!
Stačí si koupit švihadlo a každý den na něm skákat. Za hodinu by si měla spálit 1000 kcal. Můžeš zkoušet i cvičení, kde zapojíš svalstvo celého těla. Tady najdeš video, kde se můžeš něco naučit, je to jako aerobic.
1rr8xd5qdowxgzqulxbdxqsb693h191e_large

Fitness: Návštěva fitka

1. září 2012 v 18:36 | Tereka
134378133138490_animate_large


Začni cvičit ve fitku! Pokud si myslíš, že když přestaneš jít nezdravé věci hned pujdou kila dolu, tak seš na omylu. Hodně ti pomůže posilování partií a tělo bude vypadat zdravě silně a opravdu fit. Kluk si rád sáhne na pevný zadeček než na kost nebo kopu sádla. Samozřejmě čeho je moc toho je prostě příliš. Pokud se do toho zapáliš s vášní, tak svalová hmota bude přibírat a z tebe se stane kulturistka, která moc dobře nevypadá. Koukni se spíš na nějaké fotky modelek, jak chceš vypadat a řiď se tím.

Fitness: protažení

27. srpna 2012 v 17:14 | Blair.
Před každým sportem se nezapomeň pořádně protáhnout! Je to velice důležité a budeš se cítit lépe. Když se totiž neprotáhneš můžes si něco udělat. Například natáhnout sval a to hodně bolí. Zde jsou postupy dobrého protažení.
(Když začínáš sportovat a protáhneš se tak je normální že tě bolí nohy, ale až budeš sportovat častěji přejde to)

  • Pořádně si protáhni hlavu můžeš si i trochu promasírovat krk
  • Pak ruce ( jestli je do sportu mov nezapojuješ jako např. jízda na kole nemusíš protáhnout)
  • Kroucení trupem k břichu
  • Nohy zvednout nahoru a držet
  • Sedni si na zem a roztáhni nohy, přitahuj hlavu ke koleni
  • Turecný sed a narovnej pořádně záda, a vydrž 1 minutu

Fitness: sportování

25. srpna 2012 v 17:21 | Blair.
Chcete zhubnout? k tomu vám dietní jídelníček nestačí. Musíte sportovat! Vyberte si sport který vás bude bavit u kterého se odreáguete a spevníte celé tělo. Skoro u každé dívky je problém břicho a zadek, který nejde tak snáz. Sport si vyberte podle vašich financí a času. Musí vás bavit a nesmí to být sport který se budete muset učit např. tenis.
Tady jsou sporty které by vás mohly bavit a s kterými budete krásnou postavu!

  • Běh
  • Jízda na kole
  • Plavání
  • Rychlá chůze 30minut
  • Bruslení
  • Tanec (zumba, aerobic, hiphop)
  • Sedy, lehy
  • Lyžování, běžky
(Podle mého je nejlepší sport běh a jízda na kole, je zábavný a také pomáhá spevnit tělo.)

Minirozhovor: Motivuj se!

24. srpna 2012 v 14:48 | Tereka
Donutit se hubnout? Je to přece jenom v hlavě, když dokážeš vlastní hlavu pokořit, zvládneš všechno.
Stačí motivace! Ale pokud si myslíte, že bude stačit, když si řeknete chci zhubnout, tak to jen tak nepomůže. Dnes v článku najdeš tipy, jak se motivovat a krátký rozhovor s mou kamarádkou, která zhubla právě motivací. Více v celém článku.
Tumblr_m90kninqqw1r6u05ro1_500_large
 
 

Reklama